Jak działa kampania google ads?
Kampania google ads to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklamy produktowej i tekstowej w wyszukiwarce. Natomiast reklamy graficzne (inaczej banerowe) w sieci reklamowej Google Display Network, a także reklamy wideo na YouTube.
Zarządzanie kampaniami reklamowymi
W Google Ads można konfigurować tylko reklamy, jak i całe kampanie. Przed ich wykonaniem należy wykonać analizę rynku, czyli określić grupę docelową, do której skierowana jest kampania google ads. Aby poprawnie targetować reklamę, można wybrać jeden z kilku sposobów. Słowa kluczowe to standardowa metoda. Należy określić słowa, których wpisanie w wyszukiwarce Google, sprawi, że zostaną wyświetlone konkretne reklamy. Można zaznaczyć, na ile precyzyjnie użytkownik powinien użyć danej frazy. Ciekawą opcją jest także zastosowanie słów wykluczających, których wprowadzenie uniemożliwi wyświetlenie reklamy. Z kolei kryterium geograficzne, czyli stosowane ze względu na lokalizację użytkowników, znajduje szczególne zastosowanie przy różnego rodzaju biznesach lokalnych. W ten sposób można precyzyjnie określić teren, na którym musi znajdować się użytkownik, aby wyświetliła mu się reklama. Można zastosować zarówno lokalizację w odległości X kilometrów od wybranego punktu, jak i kraje, województwa czy miasta. Kolejnym kryterium są dane demograficzne, które pozwalają wybrać konkretny przedział wiekowy czy płeć klientów. Kryterium tematyczne pozwala dostosować reklamy do użytkowników o wybranych zainteresowaniach. Można także kierować kampanie do osób, które już odwiedziły stronę, ale nie skorzystały z jej usług.
Archiwa
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |