Skip to content
  • Biznes
  • Dom
  • Firmy
  • Kuchnia
  • Nauka
  • Styl
  • Uroda
  • Zdrowie

Calendar

wrzesień 2023
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« sie    

Archives

  • sierpień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021

Categories

  • agencja SEM
  • agencja SEO
  • Aktualności
  • Biznes
  • Biznes i usługi
  • Dom
  • Hobby
  • Lifestyle
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Uncategorized
  • Zdrowie
Karta BitPortal informacyjny
  • Biznes
  • Dom
  • Firmy
  • Kuchnia
  • Nauka
  • Styl
  • Uroda
  • Zdrowie

Jak działa kampania google ads?

21 kwietnia, 2022admin
Biznes Standard

Kampania google ads to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklamy produktowej i tekstowej w wyszukiwarce. Natomiast reklamy graficzne (inaczej banerowe) w sieci reklamowej Google Display Network, a także reklamy wideo na YouTube.

Zarządzanie kampaniami reklamowymi

W Google Ads można konfigurować tylko reklamy, jak i całe kampanie. Przed ich wykonaniem należy wykonać analizę rynku, czyli określić grupę docelową, do której skierowana jest kampania google ads. Aby poprawnie targetować reklamę, można wybrać jeden z kilku sposobów. Słowa kluczowe to standardowa metoda. Należy określić słowa, których wpisanie w wyszukiwarce Google, sprawi, że zostaną wyświetlone konkretne reklamy. Można zaznaczyć, na ile precyzyjnie użytkownik powinien użyć danej frazy. Ciekawą opcją jest także zastosowanie słów wykluczających, których wprowadzenie uniemożliwi wyświetlenie reklamy. Z kolei kryterium geograficzne, czyli stosowane ze względu na lokalizację użytkowników, znajduje szczególne zastosowanie przy różnego rodzaju biznesach lokalnych. W ten sposób można precyzyjnie określić teren, na którym musi znajdować się użytkownik, aby wyświetliła mu się reklama. Można zastosować zarówno lokalizację w odległości X kilometrów od wybranego punktu, jak i kraje, województwa czy miasta. Kolejnym kryterium są dane demograficzne, które pozwalają wybrać konkretny przedział wiekowy czy płeć klientów. Kryterium tematyczne pozwala dostosować reklamy do użytkowników o wybranych zainteresowaniach. Można także kierować kampanie do osób, które już odwiedziły stronę, ale nie skorzystały z jej usług.

Archiwa

  • sierpień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021

Calendar

wrzesień 2023
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« sie    

Kategorie

  • agencja SEM
  • agencja SEO
  • Aktualności
  • Biznes
  • Biznes i usługi
  • Dom
  • Hobby
  • Lifestyle
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Uncategorized
  • Zdrowie

Copyright Karta Bit 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress